Pri rozhodovaní vám pomôžu vzorky zadarmo

U zákazníkov je obľúbená i vzorová izba

 

O benefitoch spolupráce s našou firmou sme písali vo viacerých článkoch v blogu. Zákazníci oceňujú výhody, ktoré im poskytujeme už celú dekádu. V porovnaní s konkurenciou sa líšime v mnohých smeroch. Verní klienti vítajú, okrem iných benefitov, aj možnosť dostať vzorku vybraného produktu. A to úplne zadarmo. Kupujúci si tak môže presne pozrieť zloženie, kvalitu a hmatom sa uistí, o čo má záujem. 

sizer

„Týmto krokom sme sa snažili zvýšiť dôveryhodnosť našej spoločnosti. Je to naša filozofia, ktorú razíme dlhodobo. Chceme vychádzať zákazníkom v ústrety a najlepšie je, keď si môžu daný produkt alebo jeho vzorku pozrieť na vlastné oči,“ povedala Terézia Straková zo spoločnosti Horeca textil. 

 

Zvlášť v dnešnej dobe je dôležité, aby klienti mali možnosť vidieť daný produkt a vizuálne si ho premerať. Internetový predaj skrz pandémiu stúpol o desiatky percent a nie všetko, čo nájdeme vo virtuálnej ponuke, je naozaj aj kvalitné. 

 

„Riadime sa heslom, radšej raz vidieť, ako stokrát počuť. Na internete často neviete presne, čo kupujete. Našim cieľom je stopercentná spokojnosť zákazníkov. Zo vzorky dokážu veľa zistiť - od farby, kvality, hrúbky až po gramáž. Navyše, inak vyzerá produkt na monitore počítača a inak v skutočnosti. Už len farba je dosť odlišná v digitálnej podobe v porovnaní s realitou,“ pokračuje ďalej office manažérka spoločnosti.

 

Keď si uvedomíme, že naši zákazníci robia veľké objednávky, často pre celý hotel, je dôležité, aby videli, čo vlastne kupujú. Ide o dlhodobú investíciu a nesprávny výber nemusí znamenať stopercentnú spokojnosť. 

 

„Chceme sa takto odlíšiť od konkurencie, respektíve byť bližšie našim odberateľom. Ide nám o ich spokojnosť, aby sa vedeli dobre rozhodnúť pred odoslaním objednávky. Predsa len, vo väčšine prípadov ide o veľké investície, mnohokrát kompletne pre celé zariadenie,“ doplnila Straková. 

 

Ako teda funguje objednanie vzoriek? Je to jednoduché. Na našej webovej stránke je pri každom produkte možnosť „Vzorky zadarmo“ a ďalej je potrebné postupovať podľa pokynov. Do online vzorkovníka môžete pritom vložiť potrebné množstvo vzoriek. Následne je nutné vyplniť objednávku so všetkými potrebnými údajmi. 

 

„Klientovi posielame vzorku v rozmere 25x25 centimetrov. Má možnosť vidieť farbu, hustotu, štruktúru materiálu, gramáž a vie porovnávať s inými produktmi, prípadne konkurenciou.“ 

 

Na čo sa nevzťahujú vzorky?

Logicky vyplýva, že nie je možné našim klientom poslať vzorky postelí, matracov, stoličiek, ale ani hotových výrobkov, ako sú hotelové uteráky, osušky, župany, vankúše, paplóny či predložky. Avšak aj v tomto smere vychádzame klientovi v ústrety a vieme mu ponúknuť alternatívu. „Ak má zákazník záujem napríklad o uterák a nevie si ideálne predstaviť jeho štruktúru, hrúbku či farbu, vieme mu predať jeden kus. Podobne aj pri ďalších podobných produktoch,“ vysvetľuje manažérka. „Daný výrobok už nie je možné naspäť vrátiť. Jeho kúpa je trvalá,“ upozorňuje. Ďalším benefitom je výhodná cena.  

 

Vzorová izba

Zariaďujete hotel, penzión či apartmán? Neviete sa rozhodnúť, akú podobu dáte vašej izbe a akú farbu vyberiete? Žiaden problém. Naša spoločnosť ponúka svojim klientom aj tzv. vzorovú izbu „Klient si objedná po jednom kuse z každého produktu, ktorý bude súčasťou izby. Čiže napríklad záves, obliečku na posteľ , prehoz... Podľa tohto sám zváži, či sa mu takáto izba páči a či jej podobu využije v celom svojom zariadení,“ vysvetlila Straková. 

 

„Vzorová izba je benefit, ktorý si síce zákazník platí, ale zo skúsenosti vieme, že je u našich klientov veľmi obľúbený. Kupujúci vidí aj rozmery, štruktúru, farebné prevedenie použité v interiéri, čo je široká škála výhod. Objednať po jednom kuse si môže prakticky čokoľvek.“ 

 

Najlepšia voľba? Osobná návšteva

Hoci naša spoločnosť funguje na princípe online objednávok, osobné stretnutie je najlepšou voľbou. Na jednom mieste môžete vidieť množstvo produktov, látok, vzorov a farieb, ktoré vám výrazne pomôžu pri rozhodovaní. „Každému klientovi sa pri osobnej návšteve starostlivo venujeme. Sme otvorení každej možnosti, vieme sa stretnúť aj mimo pracovných dní a hodín. Všetko je len na vzájomnej dohode. Snažíme sa navodiť priateľskú atmosféru, aby sa u nás cítil dobre,“ vyzdvihla T. Straková. 

 

Zákazník vidí pri osobnom stretnutí mnoho produktov na jednom mieste, dokonale naaranžovaných. Môže si otestovať ich mäkkosť, hrúbku, vidí farbu či vzor. Už pri vstupe do našej prevádzky ho osloví vkusne rozprestretá  hotelová posteľ  alebo elegantne vyzdobený svadobný stôl. 

 

Je to však len zlomok, naša spoločnosť neustále rozširuje svoje portfólio, takže si vyberie svoje aj ten najnáročnejší zákazník. Jedinou podmienkou osobného stretnutia je potreba vopred sa objednať a dohodnúť si termín, na ktorom vám zástupcovia našej spoločnosti ochotne poradia, predstavia výrobok a zodpovedajú na všetky potrebné otázky. 

 

„Naša firma je otvorená a tešíme sa každému klientovi, ktorý k nám osobne zavíta. Cestu k nám určite nebude ľutovať, pretože uvidí široké spektrum rôznych produktov vyrábaných v našej spoločnosti. Na základe tejto návštevy sa bude ľahšie rozhodovať, ktoré z nich si do svojho zariadenia objedná. Je to však len zlomok benefitov, ktoré našim klientom ponúkame. O bezkonkurenčných cenách sme už v minulosti hovorili a táto skutočnosť platí stále,“ dodala T. Straková.

share facebook Zdieľať
Ďalšie zaujímavé články
Newsletter

Nechajte nám Váš email a bud'te informo­vaný o novinkách, článkoch a zl'avách.