Obchodné podmienky

INTERNETOVÝ OBCHOD B2B - www.horecatextil.sk

V internetovom obchode môžu objednávať iba fyzické alebo právnicke osoby a iné subjekty s identifikačným číslom organizácie IČO. 

 

MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY

Minimálna hodnota objednávky je 100 € bez DPH / 120 € s DPH

 

TERMÍN VÝROBY A DODANIA

Objednávky realizujeme do 10 dní od prijatia objednávky. Ak potrebujete dodať tovar expresne do 48 hodín alebo v deň objednania - tak nás kontaktujte telefonicky.

Termín výroby sa môže aj predĺžiť -  v tom prípade Vás budeme informovať telefonicky s konkrétnym termínom dodania.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Zrušenie objednávky nám musíte náhlásiť najneskôr do hodíny od prijatia potvrdenia o objednávke na Váš e-mail. Počas pracovnej doby od 8:00 do 16:00 najlepšie telefonicky, Mimo pracovných hodín e-mailom.

 

DOOBJEDNÁVKY

Pri doobjednávkach toho istého tovaru môže byť minimálny rozdiel v odtieni farby oproti predošlej objenávke. 

 

VZORKY ZDARMA

K ponúkaným produktom ponúkame možnosť objednávky vzorky zdarma. Jedná sa o vzorku na posúdenie kvality, farby atď... Na návleky na stoličky, stoly vyrábame vzorku zdarma hotového návleku. Banketové stoly a stoličky si môžete pozrieť na prevádzke firmy alebo po dohode s obchodným zástupcom u Vás na prevádzke. Bližšie info na uvedených kontaktoch.

VZORKA ZDARMA sa nevzťahuje na hotevé výrobky typu : uterák, osuška, župan, predložka, V prípade záujmu Vám vieme poslať aj 1ks, ktorý si musíte zaplatiť.

 

VRÁTENIE TOVARU

Zakúpený tovar nie je možné vrátiť ani vymeniť za iný. Objednávky vyrábame na mieru podľa požiadavky zákazníka (rozmer, ukončenie atď..). Preto odporúčame si pred objednaním tovaru urobiť objednávku na vzorku zdarma.

 

TOLERANCIA ROZMERU

Tolerancia rozmeru do 2%

 

ZÁRUKA

Na ponúkané výrobky dávame štandardnú záruku 2 roky. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý je mechanický poškodený alebo bol zničený neodbornou manipuláciou klienta.

 

REKLAMÁCIE TOVARU

Kupujúci je povinný po prijatí tovar skontrolovať. Prípadne vady alebo poškodenie je nutné nahlásiť čo najskôr. (telefoniky alebo e-mailom). Reklamácia sa nevzťahuje na tovar na ktorom je aplikováná napr. výšivka alebo iné označenie a z toho dôvodu zákazníkom neposkytujeme ani náhradu škody. Po nahlásení reklamácie sa vzájomne dohodneme o riešení reklamácie k vašej spokojnosti. 

 

PLATBA ZA TOVAR

Platba dobierkou.

Platba zálohovou faktúrou.

Platba v hotovosti - osobný odber.

 

DOPRAVA TOVARU

Doprava za objednaný tovar 5€ bez DPH / 6€ s DPH na celú zásielku*

*Na banketový nábytok (stoličky, stoly), hotelové postele a matrace bude cena za dopravu individuálne nacenená.

 

DODANIE TOVARU

Objednaný tovar doručujeme kuriérom DPD alebo paletovým kurierom PALETEXPRESS.

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na prevázdke firmy.

Banketový a hotelový nábytok dodávame individuálnym spôsobom dopravy.

Newsletter

Nechajte nám Váš email a bud'te informo­vaný o novinkách, článkoch a zl'avách.